Friday, August 27, 2010

Award from Sis Atie..

Assalamualaikum dan selamat hari jumaat..;) Hari jumaat ni macam biasalah saya tak ada kelas. Waktu-waktu macam ni lepak kat rumah je. Boring juga ni sebab tak tahu nak buat apa. Assignment dah meraung-raung minta perhatian (amboi hiperbolanya kau), nak study malas la pulak (saya tak suka baca buku) member pun ajak keluar, blog pun minta di update. Dalam banyak-banyak benda ni, 1 je saya nak buat -UPDATE BLOG... Semalam ingat nak update tapi broadband tak sporting langsung. Kejap ok kejap tak (-___-) So nak tak nak kerja-kerja mengupdate ditangguhkanlah sehingga ke ke hari ni.

Semalam saya dapat award dari kak atie. Thanx kak sebab ingat saya and bagi award tu kat saya.. Saaayyanng akak ;) Korang gi la jalan-jalan kat blog kak atie ni. Pastu jangan lupa follow dia skali. Dia suka update blog tau.Rajin bebenor tak malas macam saya (-_-)


Baiklah saya dengan rasa suka hati dan berbesar hatinya nak bagi award ni kat


p/s : Saya memang friendly. Jangan shy-shy cat nak berkawan dengan saya. Kalau korang shy-shy cat, saya pula termalu sendiri nanti..Ouchhhh;)