Wednesday, August 18, 2010

Anyone can entertain me..??

Assalamualaikum......

Apa mood korang sekarang ni? Happy ke? Good! Sedih? Kalau korang ada baca buku La Tahzan, kesedihan korang akan berkurang bila baca buku tu sebab buku tu sarat dengan pengajaran and motivasi. Tapi saya sekarang tengah sakit hati, terasa hati, jauh hati, makan hati, susah hati, pendek kata mood saya tak ok sekarang ni!! Saya cuba untuk sabar dan terus bersabar. Saya juga sudah cuba untuk melupakan perkara yang membuatkan saya tension ni tapi tak boleh.. It's hurt! Maybe bagi orang lain benda ni tak ada lah besar sangat masalahnya tapi tidak bagi saya yang merasainya! Saya rasa tertipu dan sakit hati tahap dewa bila tahu kebenaran tu. Kepercayaan saya dah hilang and rasa macam tak boleh nak respect dah sedangkan sebelum ni saya respect dia. Mungkin salah saya sebab saya terlalu berharap benda yang tak mungkin berlaku. Tapi saya tak pernah memaksa dia buat sesuatu yang dia tak suka dan di luar kemampuan dia. Rasa macam down sangat-sangat bila dapat tahu selama ni saya dah tertipu. Tak sangka betul benda-benda macam ni terjadi waktu macam ni-sigh! What should I do???




(-____-)

4 comments:

my soul said...

hi dear...try to talk with that person...or else feel free to share your feeling with me...

Nurul Syuhadah said...

hye darl.. how could diz happen 2 me? I'm depressed! Tension! Sad! I dunno wut to do.The thing that happen between me and that person is too personal to share with others... Thanx 4 being nice friend to me dear.. Really appreciate it!

♥ nana i am ♥ said...

nurul nape ni nurul?i nak bagi advice macam tak taw nak cakap camne coz tak taw the real story kan.btw, hope u'll handle the problem nicely dear.be strong oke :)

Nurul Syuhadah said...

thanx 4 ur concern nana..InsyaAllah mslh ni settle lam ms tdekat..