Tuesday, October 12, 2010

Minggu yang hectic tapi happy sebab dapat lappy baru..

Assalamualaikum..

Sepanjang minggu ni saya busy sangat-sangat dengan assignment, test, final project dan macam-macam hal.. Sometimes rasa macam down gila bila banyak benda nak kena buat dalam 1 masa. Tapi bila fikir ni semester akhir saya sebagai student tiba-tiba mood BERTUKARR!! (^_^)

Sebulan tak ada laptop rasa macam down down down sangat beb. Laptop ni benda paling paling paling penting sebab buat assingment and project pakai benda alah ni. Dah la notes pun banyak dalam laptop. Laptop yang lama tu sebenarnya masih dapat diselamatkan tapi sebab tak nak tanggung risiko kalau-kalau laptop tu rosak lagi pasni better beli yang baru je kan kan kan..Final year camni boleh pulak lappy tu buat hal an..Lappy tu memang tak sayang mummy la..;(



Lappy lama berbaju oren..dalam kenangan..tsk tsk tsk(T____T)




Maka dengan mood berbunga-bunganya sebab nak beli laptop baru, saya dengan lagi sorang kawan pergi survey laptop kat area Shah Alam ni. Pastu masa Mr Bf datang sini hari tu kitorang pergi survey kat Low Yat pulak tapi tengok harga macam lebih kurang sama je. At first kononnya nak beli laptop yang skrin 13 inci sebab dah boring pakai laptop skrin yang standard size tu.. Kalau 13 inci macam cun-cun gitu kan. Pastu berangan nak beli yang color pink. Laptop color pink tu memang banyak tapi tak kena pula dengan taste saya.



Haa saya sukeeee gileessss dengan lappy ni tapi dia punya spec macam biasa-biasa je..So, tak jadilah beli even dia comel giles. (T________T)


Yang ni adik beradik dengan lappy kat atas tu..Memang cuns dowhh.

Sebab dah pening tengok banyak giles lappy saya pun decide untuk beli Asus. Actually sebelum ni tak pernah terfikir pun nak beli Asus sebab berangan nak beli Dell ke HP ke an.. Tapi nak buat macam mane dah ditakdirkan Asus berjodoh dengan saya..Muehehehe tak boleh blah!





Konpius konpius nak pilih lappy mana 1.. Semua macam best tapi saya pilih 1 je.. ASUS!
Lega bila dapat beli lappy.. Pasni dah boleh online lama-lama, update blog, buat assignment..Horeeeyyy



Lepas beli lappy, makan kat KFC.. Anda nampak kegembiraan terpancar di muka saya? Muehehe




Haaa ni la baby baru saya..10 inci jew. Yang bestnya lappy kecil ni senang nak bawak pastu ringan tapi kalau nak tengok movie macam kureng best sikit la kan sebab dia kecil. Saya tanya apek tu ada kaler pink tak tapi dia cakap tak ada. Yang ada kaler hitam je. Hitam pun hitam la labu yang penting kiut..;) Psssttt sekarang ni saya dah fallen luv dengan baby Asus ni..(^_^)



No comments: