Sunday, May 22, 2011

After a month..I'm back bebeh..


Assalamualaikum..

Actually aku tak tahu macamana nak start ni. Dah sebulan lebih aku tak update blog. Memang kesian dengan blog aku ni. Terbiar je tanpa kasih sayang yang sewajarnya. cehhhh teheeee ^_______^

Aku memang selalu buka blog. Baca entry-entry kat bloglist aku tu, tapi blog aku sendiri terbiar. Aku salute dengan blogger yang boleh update blog 3-4 kali sehari. Aku ni 3-4 hari sekali pun susah nak update. Bukan tak ada idea, bukan tak ada cerita nak share tapi entah la ek mood untuk berblogging semenjak dua menjak ni tercampak entah ke mana. Tu yang susahnya bila bermain dengan perasaan ni *_____*

Esok aku nak update something kat sini. Esok ye bukan malam ni. ^__^ Selamat Malam kamu kamu kamu dan kamu kamu semua ;)





No comments: