Tuesday, January 10, 2012

Nak tahu satu rahsia? Meh sini (:


Hye peeps (:

Harini aku nak share dengan korang semua tentang 1 produk yang best ni. Aku dah try produk ni 3 bulan lepas. So far aku sangat-sangat puas hati. Selepas pakai Mary Kay dan makan VCO aritu, alhamdulillah muka aku dah tak berjerawat, kalau ada pun sebulan sekali je jerawat singgah time period. Tapi tapi tapi aku kurang puas hati sebab walaupun jerawat aku hilang, parut dah pudar, muka aku kusam T____T.

Puas aku fikir macamana nak cerahkan muka aku ni. Nak dijadikan cerita kakak aku pakai NDZ pastu aku tengok muka dia ok. Cerah halus mulus tulus gitewww. Actually dah lama dia suruh aku pakai NDZ ni tapi aku tak ready nak pakai sebab Mary Kay masih banyak time tu dan aku tak ready nak try mana-mana produk. But then aku realized yang Mary Kay yang aku pakai tu effective untuk masalah jerawat tapi tidak untuk kulit kusam sebab kalau nak cerahkan kulit kena beli set lain. Hati aku dah berbelah bahagi 20 time tu. Bukan senang nak buat keputusan samada nak try ke tak sebab aku ni agak takut untuk mencuba tapi bila tengok my sister and officemate pakai ok, aku pun try la jugak.

First week pakai agak tak selesa sebab muka aku menggelupas tapi tak teruk. Menggelupas manja sajee. Second week muka makin licin pastu dah nampak sedikit cerah then officemate dah mula perasan perubahan muka aku time tu.*ehemehem*. Agak menjadi bualan produk ni time tu. Seorang demi seorang order sampailah sekarang ni dah masuk bulan ketiga aku dah ada regular customer. Memang hot NDZ ni kat office aku haha. Tak ada yang lebih menggembirakan aku bila tengok perubahan pada muka dorang. Yang paling tak sangka jeragat seorang akak tu dah tak ada (hilang hampir sepenuhnya). Pastu yang mana kulitnya kusam, sedikit demi sedikit makin cerah dan berseri-seri awwww. Mula-mula aku jual NDZ ni on behalf my sister je tapi bila tengok sambutan makin menggalakkan, kakak aku suruh aku jual NDZ ni, tetiba adik beradik jadi ejen (:

So guys kalau korang ada masalah kulit kusam, berjerawat, berjeragat, jangan segan silu cuba pakai NDZ ni. InsyaAllah tak mengecewakan (:


KRIM NO 1 MASA KINI UNTUK JERAWAT, JERAGAT DAN MASALAH KULIT!!



NDZ Cream adalah kosmetik yang dikembangkan dengan teknologi terkini dengan bahan-bahan semulajadi bermutu tinggi. Cream ini bekerja secara ekfektif dengan meresap ke dalam kulit untuk memperbaiki tekstur kulit, membantu, mempercepat pertumbuhan jaringan kulit baru, mengurangi bintik-bintik hitam, bekas jerawat dan jeragat yang degil.

KEISTIMEWAAN: Mengandungi paduan dari Ekstrak Mutiara, Ekstrak Akar Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri. Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembap yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambatkan terbentuknya kedutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.

Dapat melindungi kulit dari bahaya sinar matahari. Sinar matahari boleh menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan bointik-bintik hitam pada wajah.

PANDUAN CARA PENGGUNAAN SABUN Bersihkan muka dengan sabun sambil diurut perlahan-lahan selama 1 minit. Ulang langkah di atas sebanyak 3 kali pagi dan malam

PANDUAN CARA PENGGUNAAN KRIM Selepas wajah dikeringkan, sapukan krim secara menyeluruh dan nipis. Ulangi cara pemakaian di atas 3 hingga 5 kali sehari setiap kali selepas mencuci muka (Hanya untuk peringkat awal) Bagi wajah yang bermasalah jeragat yang serius penggunaan krim digalakkan berulang kali walaupun tanpa dicuci lagi pada waktu siang (Berulang kali tapi nipis) Peringkat awal pemakaian kulit muka akan berasa sedikit perit dan gatal (Bagi sesetengah jenis kulit yang sensitif) teruskan pemakaian ini menandakan produk mula bertindakbalas untuk membuang sel-sel mati.

CUBALAH!! ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYA KAMI BERI BUKTI BUKAN JANJI !!!

HANYA DALAM MASA 2 MINGGU BAGI KULIT TERUK TERMASUK JUGA RESDUNG UNTUK KULIT KUSAM HANYA 1 MINGGU INSYAALLAH..

HARGA : RM 57 (termasuk pos)

Untuk order boleh hubungi Zuraini di talian 019-7625607

Bubbye :)


3 comments:

nurain said...

boley x mesej fb saya..nurain mohd nasir..sy nak tnya pasal produk ni??? muka sy jerawat teruk..ok ka pakai???

♥ nana i am ♥ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nurul Syuhadah said...

@nurain : dah PM (:

@nana : alhamdulillah (: